وبینار اختصاصی
طرح وبینار اختصاصی
در این طرح برگزار کننده خود تمامی هزینه های برگزاری وبینار خود را با توجه با قوانین سایت < های وبینار > پرداخت کرده و بلیت ها را خود به شرکت کنندگان تحویل می دهد و صرفا ثبت نام و بستر را شرکت در اختیار برگزار کننده قرار می دهد.
طرح وبینار مشارکتی ۳۰ درصد
در این طرح با توجه به ارزیابی دوره و استاد و نیاز آموزشی کشور هزینه های سرویس از برگزار کننده دریافت نمی گردد و در قالب مشارکت در برگزاری سامانه های وبینار بصورت ۳۰ درصد حق مشارکت از شهریه دوره را دریافت می کند و الباقی به برگزار کننده پرداخت می گردد.هزینه های تبلیغات و بازاریابی و پشتیبانی بر عهده برگزار کننده می باشد.
طرح مشارکتی ۱۰۰ درصد
در این طرح با توجه به ارزیابی دوره و استاد و با توجه به نیاز آموزشی کشور بصورت کامل هزینه های دوره و تبلیغات را شرکت پرداخت نموده و پرداختی به برگزار کنند مطابق جدول های ذیل انجام خواهد گرفت.
وبینار اختصاصی
ارزیابی استاد
ارزیابی ، تعیین امتیاز آموزش بر اساس پارامترهای زیر مشخص می شود. امتیاز نهایی با محاسبه مجموع امتیازهای بخش های مختلف به دست می آید.
نکته ۱:
حداکثر امتیاز دریافتی از هر بند برابر با حداکثر امتیاز قید شده در ستون دوم خواهد بود.
نکته ۲:
در موارد مرتبط با انتشار مقاله و کتاب، انتشار باید به صورت نهایی باشد و لینک مرتبط با انتشار نهایی مقاله و کتاب در دسترس باشد.
نکته ۳:
در موارد مرتبط با انتشار ویدئوی آموزشی، انتشار باید به صورت نهایی (در یک وبسایت آموزشی یا شبکه انتشار ویدئویی مثل یوتیوب و آپارات و …) باشد و لینک مرتبط با انتشار نهایی در دسترس و قابل مشاهده باشد. این امتیاز مرتبط با «سابقه تهیه آموزش ویدئویی قبلی» بوده و به تجارب و آموزشهای پیش از شروع همکاری با فرادرس اشاره دارد. این تجارب باید حداقل ۳۰ روز پیش از شروع همکاری با فرادرس باشند و نیز نشان دهنده فعالیت و تجربه مستمر آموزشی باشند. به این معنی که بین هر مورد از تجربه انتشار آموزش قبلی، ۴۵ روز فاصله (در میانگین) باشد. (به بیان دیگر حدود ۴ آموزش پیشین، در یک بازه مستمر حدود شش ماه منتشر شده باشند).
نکته ۴:
مجموع «امتیاز همکاری پیشین با فرادرس» و «سابقه تهیه آموزشی ویدئویی با ناشرین دیگر»، نمیتواند از ۱۳ امتیاز بیشتر شود.
نکته ۵:
امتیاز مرتبط با «اولویت و تقاضای موضوع آموزش»، صرفاً در راستای درخواست و تقاضای «حال حاضر» از حوزههای مختلف آموزشی توسط مخاطبین فرادرس است. این امتیاز و دسته بندیها، در فصول آموزشی مختلف و با تغییر الگوی تقاضاها و درخواست دانشجویان، تغییر میکند. اعداد این امتیاز چه بالا باشد و چه پایین، به هیچ وجه، انعکاسی از اهمیت آموزشی بالا یا پایین یک حوزه و موضوع آموزشی نیست. نگاه فرادرس، اهمیت یکسان به حوزههای آموزشی مختلف است.
نکته ۶:
دسته بندی موضوعی زبانهای خارجی به آموزشهای زبان عمومی و آزمونهای بینالمللی مرتبط با آنها اشاره دارد. عنوانهای مرتبط با زبان تخصصی رشتههای دانشگاهی در عنوان تخصصی آن رشته طبقه بندی میشود و در دستههای موضوعی زبانهای خارجی قرار نمیگیرد.