های وبینار

وبلاگ

1 با های‌وبینار، اساتید مجرب کنکوری را به خانه‌ی خود می‌برید!

با های‌وبینار، اساتید مجرب کنکوری را به خانه‌ی خود می‌برید!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مجموعه‌ی های‌وبینار، با بهره‌مندی از اساتید کنکوری باتجربه و به کارگیری مطالب جامع کنکوری، سعی در یاری داوطلبین کنکوری در جهت کسب بهترین نتایج در این آزمون دارد. این مجموعه با برگزاری دوره‌های مجازی آنلاین، مطالب کنکوری گسترده‌ای را تحت پوشش قرار داده و از شیوه‌های نوینی برای بالابردن راندمان آموزش بهره می‌جوید. سمینارهای مجازی این مجموعه سطوح مختلفی از اطلاعات را شامل می‌شود.

وبینار، مجرب‌ترین اساتید کنکور را به اتاق شما می‌آورد!


مجموعه‌ی های‌وبینار با اساتید چیره‌دست و کارآزموده، همراه دانش‌آموزان عزیز و داوطلبین گرامی کنکور می‌باشد. سال‌هاست که کنکور به عنوان بزرگ‌ترین دغدغه‌ی داوطلبین، دل‌های آن‌ها را از اضطراب به لرزه می‌اندازد. بی‌شک همراهی با بهترین اساتید، گذراندن دوره‌های پیشرفته‌ی دروس متنوع و احاطه‌ی کامل به مباحث درسی، در کنارِ دانستن نکات کنکوری و شیوه‌های مختلف تقویت تست زنی، می‌تواند یاری‌گر دانش‌آموزان و داوطلبین ارجمند کنکوری باشد. گستردگی و حجم سنگین مطالب در کنار کمبود زمان، دلهره‌ی بیشتری به داوطلبین کنکور وارد می‌نماید و همراهی متخصص و کارشناسی که به تمام نکات و پیچ و خم‌های تست‌های کنکوری خبره است، می‌تواند تا حد قابل توجهی از اضطراب داوطلب کاسته و آن‌ها را به سوی جاده‌ی موفقیت در این آزمون بزرگ زندگی سوق دهد. پیمودن موفقیت‌آمیز مسیر در کنار کسی که راه را می‌شناسد، به مراتب آسان‌تر از به تنهایی عبور کردن از آن است. مجموعه‌ی های‌وبینار دست‌های شما را در این مسیر به گرمی می‌فشارد و با ارائه‌ی دوره‌های مجازی و رویدادهای آنلاین تخصصی، مسیر پیش روی شما را در جهت کسب موفقیت هموار می‌سازد.

 (دوره‌های مجازی های‌وبینار، جامع‌ترین مطالب دروس متنوع کنکوری را ارائه می‌دهد.)

(دوره‌های مجازی های‌وبینار، جامع‌ترین مطالب دروس متنوع کنکوری را ارائه می‌دهد.)

وبینار چیست و چه مزایایی در جهت آمادگی برای کنکور دارد؟


وبینارها با گذر هرچه بیشتر زمان، جای بیشتری در دل کاربران و شرکت کنندگان باز نموده و به تدریج و با گذر زمان، جای کلاس‌های حضوری، دوره‌های آموزشی وقت‌گیر و طولانیِ کنکوری را به ویژه در دوران پاندمی کرونا گرفته‌اند. گسترش پاندمی کرونا و قرنطینه‌ی جمعیِ مردم، افراد را به سوی به کارگیری شیوه‌های نوین در جهت یادگیری سوق داده است. در چند سال گذشته وبینارها به طرز چشم‌گیری با افزایش تعداد شرکت‌کننده و مخاطب مواجه شده‌اند. ترویج زندگی مجازی و استفاده‌ی گسترده‌ی جوامع از شبکه‌ی جهان‌گسترِ وب، شیوه‌های مبتکرانه‌ای در ارائه‌ی مطالب و یادگیری خلق نموده است. استفاده از اینترنت توانسته با ارائه‌ی سطح نامحدودی از اطلاعات در زمینه‌های متنوع، تشنگی انسان را برای بیشتر دانستن افزوده، ما را به یادگیری هرچه بیشتر تشویق نماید.
وبینار که در اصطلاح Web-based Seminar و یا سمینار مبتنی بر وب جهان‌گستر نامیده می‌شود، رویدادی آنلاین است که از سوی شرکت یا نهاد خاصی برگزار شده و گروه خاصی از شرکت کنندگان را هدف قرار می‌دهد. در این جلسات آنلاین که با لوازم الکترونیکی مختلفی مانند رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های همراه هوشمند می‌توان در آن شرکت کرد، مطالب مختلفی ارائه می‌گردد. این مطالب شیوه‌های ارائه‌ی متنوعی را نیز در بر می‌گیرند؛ گاه برای ارائه‌ی آن‌ها از پاورپوینت، انواع ویدیو کلیپ‌ها، تصاویر و یا دیگر ابزارهای چند رسانه‌ای آموزشی بهره گرفته می‌شود.
• این نشست‌های مجازی برای ارائه‌ی زنده‌ی مطلب از شیوه‌های کمک آموزشی و اپلیکیشن‌های متنوعی نیز بهره‌ می‌گیرند که بر پایه‌ی مرورگرهای اینترنتی و اتصال به اینترنت برگزار می‌شود.
• کنفرانس‌ها و رویدادهای آنلاینی که در قالب وبینار تشکیل می‌شود زمینه‌های گوناگون آموزشی را شامل می‌شود. این دوره‌ها به صورت بصری و شنیداری و گاه تنها به صورت شنیداری برگزار می‌شوند. ارائه‌دهنده‌ی میزبان، با عرضه‌ی شیوه‌های خلاقانه جهتِ شرح مطالب، راندمان این دوره‌های مجازی را بسیار بالا برده و با تقسیم هر رویداد آنلاین به بخش‌های متنوع، بیشترین استفاده را از زمان می‌برد. این امر مانع از سر رفتن حوصله‌ی کاربران می‌شوند. مجموعه‌ی های‌وبینار با ارائه‌ی دوره‌های تخصصی و بهره‌گیری از اساتید پیشرفته و کارشناسان با تجربه، توانسته یکی از پیشگامان عرصه‌ی ارائه خدمات آنلاین به کاربران گرامی خود باشد.

(های‌وبینار از کارشناسان و اساتید مجرب کنکوری بهره می‌گیرد.)

(های‌وبینار از کارشناسان و اساتید مجرب کنکوری بهره می‌گیرد.)

مزایای ویژه‌ی های‌وبینار در حوزه‌ی کنکور


• مهم‌ترین ویژگی دوره‌های مجازی وبینارها را می‌توان قابلیت در دسترس بودن آن‌ها در هرجایی نامید. در گذشته داوطبین کنکوری می‌بایست مسیری طولانی تا کلاس‌های آمادگی کنکور خود می‌پیمودند؛ اما با ترویج وبینارها، بسیاری از داوطلبین مانعِ "فاصله" را از فهرست کارهای روزمره‌ی خود حذف کرده اند. این امر نه تنها در هزینه‌های حمل و نقل و صرف انرژی صرفه‌جویی نموده، چه بسا با حفظ انرژی داوطلب، بازدهی امر یادگیری را به شدت افزایش می‌دهد. اگر شما داوطلب گرامی در گذشته به دنبال اساتید کنکوری خود می‌رفتید، حال با به کارگیری دوره‌های آنلاین و سمینارهای مجازیِ های‌وبینار، اساتید را به هر جایی که هستید می‌برید!
• وبینارها رمز خریداری زمان برای شما هستند! زمان برای تمام انسان‌ها ارزشی مانند طلا دارد اما بی‌شک برای داوطلبین کنکوری ارزش آن از طلا نیز بالاتر می‌رود. دوره‌های مجازی کنکوری نه تنها از اتلاف وقت شما جلوگیری می‌نمایند، بلکه برای شما وقت خریده و در کمترین زمان، بیشترین مطالب را با راندمان بالا عرضه می‌دارند.
• های‌وبینار ارائه دهنده‌ی دوره‌های مجازی آنلاین رایگان و یا ارزان است. سمینارهای آنلاین مجموعه‌ی های‌وبینار را می‌توان مقرون به صرفه‌ترین ابزار یادگیری نامید که دوست‌دارِ جیب شماست! شما با کمترین هزینه بیشترین نکات کنکوری دروس مختلف را یاد گرفته و همزمان در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌نمایید.
• های‌وبینار از معتبرترین و با تجربه‌ترین اساتید کنکوری بهره می‌جوید. موسسات آموزش عالی کشور، گاه بر اساس مقدار هزینه‌ی دانش‌آموزان و یا داوطلبین کنکور آن‌ها را دسته بندی نموده و میزان ارائه‌ی مطالب را بر اساس مقدار هزینه‌ی پرداخت شده، طبقه بندی می‌نمایند. در جلسات آنلاین سمینارهای مجازی های‌وبینار، شما نه تنها با ارزان‌ترین مبالغ از مجرب‌ترین اساتید برخوردار می‌شوید، بلکه مطالب و نکات کنکوری را بدون کم و کاست دریافت خواهید کرد.
• وبینارها، دوست‌دار راحتی شما هستند و آن‌ها را نمی‌توان محدود به زمان و مکان خاصی کرد! این خاصیت را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای بهره‌وری از دوره‌های نشست‌های مجازی نامید. چرا که این روادید انعطاف زمانی و مکانی داشته و در هر زمان و مکانی می‌توان در آن‌ها شرکت نمود! از سویی، شما می‌توانید با سرعت اینترنت 50 الی 250 کیلوبایت بر ثانیه نیز به آن متصل گردید.
• نرم‌افزارهای ارائه دهنده‌ی سمینارهای آنلاین قابلیت ضبط و نگهداری مطالب را دارند. علاوه بر این، مطالب ارائه شده در دوره‌های مجازی های‌وبینار، با مخاطبین شرکت کننده در وبینارهای این مجموعه به اشتراک گذاشته می‌شود. به این طریق داوطلبین عزیز کنکوری نه تنها قادر به مرور دائمی مطالب جلسات آنلاین خواهند بود، بلکه می‌توانند از داده‌های چند رسانه‌ایِ منتشر شده در این دوره‌ها نیز بهره گیرند.
• وبینارها، بازده یادگیری را بالا برده و شهامت شرکت در مباحث را در داوطلبین کنکوری افزایش می‌دهد. پرسش و پاسخ اهمیت بسیاری در پروسه‌ی یادگیری دارد. طبق آزمایشات متخصصان روانشناسی، انسان‌ها در قالب ناشناس و در هویت‌های مجازی، عملکرد بهتری از نظر شرکت در بحث و گفتگو نشان می‌دهند. دانش‌آموزانی که در جلسات آنلاین های‌وبینار شرکت می‌نمایند، می‌توانند آزادانه در بحث و گفتگو شرکت نموده و مطالب مهم کنکوری را عمیق یاد بگیرند.

 (بازدهی بالای سمینارهای آنلاین این مجموعه، هموارکننده‌ی مسیر داوطلبین کنکوری در جهت کسب بهترین نتیجه است)


(بازدهی بالای سمینارهای آنلاین این مجموعه، هموارکننده‌ی مسیر داوطلبین کنکوری در جهت کسب بهترین نتیجه است)

های‌وبینار، پلتفرمی برای درآمدزایی!

کارشناسان کارآزموده و متخصص در زمینه‌ی کنکور می‌توانند با برگزاری کلاس‌ها و سمینارهای آنلاین از طریق این مجموعه، علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و دانش خود، درآمدزایی نیز کنند. این امر بدیهی است که دانش حد و مرز نمی‌شناسد. های‌وبینار یاری‌گر داوطلبین کنکوری در جهت کسب بهترین نتیجه در کنکور است و در این راه از هیچ کوششی برای ارائه‌ی جامع‌ترین مطالب و کارآمدترین شیوه‌های آموزشی، دریغ نمی‌کند.

 sabt_dore با های‌وبینار، اساتید مجرب کنکوری را به خانه‌ی خود می‌برید!

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو