های وبینار

وبلاگ

2 پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 کدامند؟

پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 کدامند؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

وبینارها نوعی کارگاههای آنلاین هستند که شیوه مناسبی برای انتقال و فراگیری مطالب علمی، آموزشی، روانشناسی و غیره را فراهم کرده اند و این روزها با وجود شیوع کرونا روز به روز با استقبال بیشتری مواجه می شوند. در این فرصت می خواهیم پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 را معرفی کنیم و ببینیم کدام رویدادها با استقبال بیشتری مواجه شده اند؟

پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 کدامند؟

وبینارها نوعی کارگاههای آنلاین هستند که شیوه مناسبی برای انتقال و فراگیری مطالب علمی، آموزشی، روانشناسی و غیره را فراهم کرده اند و این روزها با وجود شیوع کرونا روز به روز با استقبال بیشتری مواجه می شوند. در این فرصت می خواهیم پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 را معرفی کنیم و ببینیم کدام رویدادها با استقبال بیشتری مواجه شده اند؟

برگزاری وبینار یکی از شیوه های کسب درآمد و از طرفی برند سازی برای فعالان این عرصه به شمار می رود. بسیاری از افراد در این فرصت طلایی دانش و آگاهی چندین ساله خود را به دیگران انتقال می دهند. پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 در واقع تایید کننده این مسئله است که افراد بیشتر به دنبال کسب چه نوع مهارتهایی هستند و اینکه در حال حاضر جامعه ما چه مهارتهایی را برای کسب و کار بیشتر نیاز دارد. از طرفی استادانی که قصد راه اندازی وبینارهای جدید دارند متوجه می شوند که چه زمینه های اطلاعاتی بیشتر مورد توجه مخاطبان است و تلاش می کنند ایده هایشان را به آن سمت سوق دهند.

ثبت دوره
وبینارهای بازاریابی
بازاریابی یکی از بخش های جدایی ناپذیر کسب و کارها و تجارت است و تجربیات چند سال اخیر نشان داده است که وبینارهای بازاریابی از پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 بوده اند. در این میان موضوعاتی مانند استراتژی های تولید محتوا و بازاریابی محتوایی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت کسب و کار و... عناوینی هستند که بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند.
با پیشرفت های تکنولوژی و دیجیتالی شدن زندگی های امروزی افراد اغلب به دنبال کسب مهارت هایی هستند که زودتر آنها را به سود برساند و همچنین به صورت دورکاری یا نیمه حضوری کسب و کاری برای خود ایجاد کنند. برای رسیدن به این هدف نیاز به افزایش مهارت ها و بروز رسانی مهارت های پیشین دارید چه فرصتی می تواند بهتر از این باشد که به صورت آنلاین و در حالی که در خانه به کارهای عقب افتاده مشغول هستید از مزایای وبینار بهره ببرید؟
وبینارهای سرمایه گذاری و مالی
با شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نرخ تورم موجود که همه مردم با آن دست به گریبان هستند افراد پیوسته به دنبال مسیرهای مالی پایدارتری می گردند تا دانش مالی خود را بالا ببرند و به روش های مختلف کسب درآمد کنند. در این وضعیت وبینارهایی با موضوعات مالی و سرمایه گذاری پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 هستند و افراد به دنبال فراگیری روش های ناب سرمایه گذاری هستند که ریسک کمتری دارد.
افراد با فراگیری شیوه های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت می توانند سودهایی حتی بیشتر از درآمدهای ثابت ماهانه داشته باشند و کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند. افرادی که دانش و مهارت کافی در این زمینه دارند و یا در بازارهای مالی خاصی چند سال فعالیت داشته اند می توانند از طریق وبینارها این تجربیات را به دیگران منتقل کنند.

وبینار

وبینارهای کار آفرینی و راه اندازی کسب و کار


در این روزهای پر التهاب با وجود کم و کاستی های اقتصادی و حمایتی که وجود دارد اما اغلب جوانان پیوسته در تلاشند تا با همیاری همسالان و هم کلاسی های خود استارتاپ هایی را راه اندازی کنند. در این شرایط نیاز به منابع اطلاعاتی معتبری دارند که به آنها در این مسیر کمک کند. خیلی از افراد معمولی هم که ممکن است تحصیلات دانشگاهی نداشته باشند اما این وسوسه را در ذهن خود دارند که کارآفرین باشند و با راه اندازی کسب و کاری جدید راه را برای درآمدزایی خودشان و دیگران مهیا کنند.
بنابراین وبینار کار آفرینی هم از پرطرفدارترین ویبنارهای سال 99 است . علاوه بر افرادی که به دنبال راه اندازی استارتاپ شخصی هستند عده ای هم کسب و کارشان را دارند اما احساس می کنند که به بازدهی لازم نرسیده و باید دانش خود را همگام با پیشرفت های جامعه به روز رسانی کنند تا مشتریان بیشتری داشته باشند.
وبینارهای سلامت و پزشکی
مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجب شده تا مردم توجه کمتری به تغذیه، سبک نادرست زندگی، عادات اشتباه رفتاری و... داشته باشند و این ها سلامت شهروندان را به خطر می اندازد. به تدریج مشکلات مختلف روی سلامت روحی و جسمی افراد تاثیر می گذارد بدون اینکه آنها متوجه این تاثیر مخفی باشند. در این شرایط به خصوص با شیوع کرونا لزوم آموزش برای کم تر کردن تاثیرات مخرب مشکلات اقتصادی و اجتماعی بیش از پیش مشاهده می شود.
افراد جامعه در حال حاضر نیاز به منابع اطلاعاتی دارند تا کیفیت زندگی شان را بهبود بخشند و وبینارهایی با موضوع سلامت و پزشکی بیش از هر چیز دیگر در این شرایط برای افزایش دانش عمومی کارساز خواهد بود.
این وبینارها در زمینه های متفاوت از قبیل مراقبت های پوست و مو، روانشناسی، گیاهان دارویی، پزشکی عمومی و... برگزار می شود و در این میان وبینارهای روانشناسی که محتوای مفید و کاربردی به دیگران انتقال می دهد از همه پر استقبال تر است.

وبینار

وبینار توسعه فردی از پرطرفدارترین وبینارهای سال 99


این سبک از وبینارها هم در زمره پرطرفدارترین وبینارهای سال 99 هستند و دانش و آگاهی فراوانی در زمینه مهارت های شغلی و تحصیلی مدیریت زمان، اصول مذاکره و فن بیان، سخنرانی، افزایش اعتماد به نفس و... در اختیار مخاطب می گذارند. مهارت های زیادی وجود دارد که با کمک آن افراد در هر موقعیت اجتماعی و جایگاهی که باشند می توانند با یادگیری این مهارت ها زندگی تان را متحول کنند.
بسیاری از افراد در جایگاه های شغلی متفاوت با چالش هایی روبرو می شوند که نمی دانند چطور نسبت به آن واکنش نشان دهند. در این موقعیت ها برای حفظ جایگاه شغلی و همچنین پیشرفت و ارتقای خود مهارت هایی را می آموزند و به کار می گیرند و به موفقیت پایدار اقتصادی و اجتماعی دست می یابند. بنابراین اگر این وبینارها اطلاعات مفیدی را به افراد بیاموزند سطح زندگی افراد را بهبود می بخشند.
مزیت وبینارهای مختلف این است که افراد در هر موقعیت مکانی مانند سفر، محل کار، مهمانی یا محل زندگی خودشان می توانند این رویدادها را پیگیری کنند بدون اینکه نیاز باشد با صرف زمان طولانی به مکان مشخصی از شهر مراجعه کنند. در ضمن وبینارها موضوعات گسترده ای دارند و هر شخص به فراخور نیاز خود می تواند زمینه مورد نیازش را دنبال کند.

ثبت دوره

 

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو