های وبینار

وبلاگ

 خودی ایده‌آل، با برنامه‌های توسعه‎‌ی فردی های‌وبینار

خودی ایده‌آل، با برنامه‌های توسعه‎‌ی فردی های‌وبینار

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

دوره‌های مجازی های‌وبینار یاری‌گر تمام دانش‌دوستانی‌ست که در جهت بهبود کیفیت زندگی و پیشرفت‌های شخصی خود کوشا هستند. این روادید آنلاین با اعمال برنامه‌های توسعه‌ی کیفی زندگی، مسیر موفقیت را برای شما هموار نموده، همچون پلی به سوی موفقیت روزافزون شما کشیده می‌شود و شما را به حس رضایت شخصی می‎رساند. شرکت در جلسات آنلاین های‌وبینار مزایای متعددی همچون صرفه جویی در هزینه و زمان دارد.

 وبینار

(مجموعه‌ی های‌وبینار، برگزار کننده‌ی دوره‌های پیشرفته‌ی توسعه فردی‌ست.)

چگونه وبینارها موجب توسعه‌ی فردی می‌گردند؟


وبینارها را می‌توان از موثرترین ابزارهای تکنولوژی ارتباطی امروز نامید که در تمام جنبه‌های زندگی انسان سرک کشیده و شاخه‌های متعددی را در برمی‌گیرند. محبوبیت روزافزون این تجهیزات آموزشی مرهون مزایای ویژه‌ی بسیار آن می‌باشد و از سویی با افزایش سرعت اینترنت جهانی و دسترسی بیشتر مردم به امکانات مجازی، درصد بیشتری به سوی آموزش مهارت‌های شخصی و گسترش دانش عمومی خود سوق پیدا کرده‌اند.
برنامه‌ی توسعه‌ی فردی شامل فعالیت‌هایی‌ست که توانایی‌ها و پتانسیل‌های فرد را توسعه داده و بهبود می‌بخشند. این سمینارها منجر به ایجاد پیشرفت‌های فردی، بهبود کیفیت زندگی، تحقق آرزوها شده و اشتغال‌زایی را تسهیل می‌نمایند. رشد شخصی هر فرد بستگی به میزان تلاشی که خود فرد در جهت بهبود خصوصیات شخصی وقف می‌کند، دارد. اهداف عمومی این برنامه‌ها، زمینه‌های گوناگونی را شامل می‌شود که به عنوان مثال می‌توان به بهبودِ مدیریت زمان، رشد هوش هیجانی و پرورش انعطاف پذیری فردی اشاره کرد. از دیگر اهداف برنامه‌های توسعه فردی را می‌توان در ایجاد یک ذهنیت رشد، پرورش عادت مطالعه، ایجاد انگیزه، یادگیری چیزهای جدید و بهبود مهارت‌های گفتاری جستجو نمود. خودسازی و توسعه‌ی فردی اهمیت بسیاری در پیشرفت زندگی روزمره داشته و به شما هدف می‌بخشد. مجموعه‌ی های‌وبینار نیز با تشکیل دوره‌های مجازی و سمینارهای توسعه‌ی فردی، ضمن تمرکز بر روی پیشرفت شخصی شمابرنامه‌های بسیار گسترده‌ای برای خودسازی و بهبود کیفیت زندگی، پیش پای شما می‌گذارد.

 وبینار

(شما با دوره‌های توسعه‌ی فردی این مجموعه، مسیر پیشرفت خود را پیدا می‌نمایید.)

ثبت دوره
چرا همه به وبینارهای توسعه‌ی فردی نیاز دارند؟


وبینارهای خودسازی و توسعه‌ی فردی به شما امکان می‌دهد که روی شکوفایی مهارت‌های خاص خود تمرکز کنید. به علاوه با ایجاد نظم و افزایش دانش فردی، موجب ایجاد نوعی انگیزه در ذهن شما شده، شما را به کسب آرزوها و اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند. در مواردی، این برنامه‌ها تغییرات موفقیت‌آمیزی در زمینه‌های فردی، شغلی، زندگی اجتماعی و... شما ایجاد نموده و حسی از رضایت و آرامش شخصی را در شما به ارمغان می‌آورند. به این صورت نه تنها همه قادر به پرورش تغییراتی در خود خواهند بود، بلکه به تدریج متوجه پیشرفت کیفیت زندگی خود نیز می‌شوند. وجود شما، در کنار مهارت‌ها و آرزوهای شخصیتان، مانند بذرهایی از انواع گل‌های زیبا هستند که هر کدام برای رشد، رسیدن به کمال و درخشش از زیبایی، نیاز به مراقبت‌های منحصر به فرد دارند. در صورت عدم مراقبت از این بذرها، گل وجود به ثمر نمی‌نشیند و فرد راهِ پیشرفت را طی نمی‌نماید. مجموعه‌ی های‎ وبینار در دسترس‌ترین پلکان شما در جهت پرواز به سوی پیشرفت‌های شخصی است.

 وبینار

(دوره‌های مجازی های‌وبینار با بهره‌گیری از کارشناسان آزموده برگزار می‌گردد.)

وبینار چیست و چه مزایایی در جهت توسعه فردی دارد؟


وبینارها چندسالی‌ست که به محفل دانش‌اندوزان و افرادی که به پیشرفت‌های شخصی اهمیت می‌دهند، اضافه شده و توانسته جمع گسترده‌ای از مردم را به سوی خود جذب نماید. به خصوص گسترش پاندمی کرونا و خانه‌نشینی‌های متعدد که افراد را از دسترسی پیدا کردن به دوره‌های حضوریِ وقت‌گیر دور می‌نماید، این رویدادهای آنلاین را بسیار مطرح نموده است.
• اصطلاح وبینار به هرگونه سمینار مبتنی بر وب گفته می‌شود که آن را Web-based Seminar  نیز می‌نامند. این جلسات با میزبانی شرکت یا نهاد خاصی تشکیل شده و مطالب گوناگونی را برای شرکت کنندگان این دوره‌ها مطرح می‌نمایند.
• در این رویداد آنلاین، اطلاعات به شیوه‌های گوناگونی به اشتراک گذاشته شده و از انواع پادکست‌ها، فیلم‌ها، پاورپوینت‌ها، صفحات وب و سایر داده‌های چند رسانه‌ای بهره گرفته می‌شود.
• شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، رایانه و... خود در این دوره‌ها حضور بهم رسانند.
• ارائه‌ دهندگان مطالب در این سمینارهای آنلاین، مجریان و سخنرانان کارآزموده هستند و معمولا این جلسات در بازه‌ی زمانی 60 دقیقه‌ای و بسته به نوع مطلب، زمان بیشتر و کمتری برگزار می‌گردند.
• وبینارها بهترین ابزار در جهت صرفه جویی در هزینه‌های رفت و آمد هستند. به علاوه در مقایسه با هزینه‌های گزاف بسیاری از سمینارهای حضوری، این جلسات با هزینه‌های پایین‌تر و کیفیت بالاتری برگزار می‌شوند.
• دوره‌های مجازی توسعه فردی، سطوح گسترده‌ای از مباحث را شامل می‌شوند که به فرد در جهت رشد شخصی و پیشرفت کیفیت زندگی یاری می‌رسانند. این جلسات به صورت زنده برگزار شده، منحصر به زمان و مکان خاصی نیستند. به علاوه از اتلاف زمان جلوگیری می‌کنند و به دلیل ضبط شدن هر جلسه‌ی آنلاین و به اشتراک گذاری اطلاعات منتشر شده توسط مجریان، قابلیت مرور نامحدود را به کاربران می‌دهند.
• مجموعه‌ی های‌وبینار همواره در جهت برگزاری دوره‌های با کیفیتِ توسعه فردی، مبادرت ورزیده و با تشکیل وبینارهای موثر و کارآمد، توانسته رضایت بسیاری از شرکت کنندگان دوره‌های خود را جلب نماید.

وبینار چیست

(بهبود کیفیت زندگی با برنامه‌های توسعه‌ی فردی میسر می‌شود.)

فواید بهره‌مندی از دوره‌های مجازی توسعه فردی های‌وبینار


• های‌وبینار از اساتید و کارشناسان خبره و آزموده، در جهت پیشرفت‌های شخصی هر چه بیشتر شرکت کنندگان، بهره می‌جوید. متخصصان و کارشناسان این مجموعه همگی از برترین‌های کشوری بوده و مدارک ارائه‌شده توسط های‌وبینار، از معتبرترین آموزشگاه‌های کشوری تدارک دیده می‌شود.
• دوره‌های آنلاین های‌وبینار، به صورت رایگان و یا با مقرون به صرفه‌ترین قیمت برگزار شده، شما را در صرفه‌جویی در هزینه و زمانِ ارزشمندتان یاری می‌نماید.
• شما با شرکت در دوره‌های مجازی های‌وبینار، نه تنها دسترسی کامل به فایل ضبط شده‌ی هر جلسه دارید، بلکه می‌توانید اطلاعاتِ ارائه شده در جلسات را نیز بارها مرور نموده و مطالب را عمیق و هر چه بهتر فراگیرید.
• برای شرکت در رویدادهای آنلاین این مجموعه شما نیازی به نگرانی جهت پایین بودن سرعت اینترنت خود ندارید. چرا که حتی با بازه‌ی سرعت اینترنت 50-250 کیلوبایت بر ثانیه نیز می‌توانید از مطلوب‌ترین کیفیت سمینارهای مجازی های‌وبینار بهره‌مند گردید.
• برنامه‌های توسعه‌ی فردی، طبق نظر کارشناس مربوطه به شما ارائه می‌گردد. طبق گزارشات روانشناسی، افراد در دنیای مجازی و در قالب ناشناس، عملکرد بهتری در رویدادهای آنلاینِ دسته جمعی نشان می‌دهند. شرکت در دوره‌های مجازی این مجموعه نه تنها موجب پیشرفت شهامت شخصی شما در تکلم و شرکت در بحث می‌گردد، بلکه شما می‌توانید دانش و تجربه‌ی شخصی خود را نیز با سایرین به اشتراک گذاشته، سوال‌های خود را از کارشناسان مربوطه بپرسید.
• برای شرکت در دوره‌های مجموعه‌ی های‌وبینار، تنها کافیست با ثبت نام نمودن، عضوی از این مجموعه گردید تا درهای دانش نامحدود به روی شما گشوده گردد. دوره‌های توسعه فردی این مجموعه هموار کننده‌ی مسیر پیشرفت و پرورش دهنده‌ی نهال وجود شماست.

آیا من هم می‌توانم در زمینه‌ی توسعه فردی در های‌وبینار کسب درآمد کنم؟
کارشناسان رشته‌های متعدد توسعه فردی می‌توانند از طریق های‌وبینار، اطلاعات ارزشمند خود را با خیلِ عظیمی از مشترکین این مجموعه و علاقمندان به پیشرفت‌های شخصی به اشتراک بگذارند. های‌وبینار همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی و بهبود دانش عمومی و پیشرفت‌های شخصی شما بوده، پذیرای فشردن دست تمام کارشناسان باتجربه‌ای که قصد کسب درآمد از طریق این سایت را دارند، می‌باشد.

ثبت دوره

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو