های وبینار

وبلاگ

21 وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی

وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

افرادی که قصد دارند وارد دنیای کارآفرینی شوند و استارتاپ شخصی خود را راه اندازی کنند باید علم و دانش کافی در این زمینه کسب کنند. اگر می خواهید فرصت های کارآفرینی را بهتر بشناسید و یا ایده های خلاقانه در ذهن دارید اما نمی دانید چطور آن را پیاده سازی و اجرا کنید وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی کلید راه گشای شماست.

 وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی


افرادی که قصد دارند وارد دنیای کارآفرینی شوند و استارتاپ شخصی خود را راه اندازی کنند باید علم و دانش کافی در این زمینه کسب کنند. اگر می خواهید فرصت های کارآفرینی را بهتر بشناسید و یا ایده های خلاقانه در ذهن دارید اما نمی دانید چطور آن را پیاده سازی و اجرا کنید وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی کلید راه گشای شماست.

وبینار

کارآفرین به شخصی گفته می شود که به جای اینکه خود را به عنوان کارمند ساده در یک سازمان بپذیرد در جستجوی آن است که کسب و کار شخصی اش را داشته باشد و در مقابل در این مسیر با ریسک ها و پاداش هایی مواجه خواهد شد که اگر از مسیرهای درست وارد شود به سود آوری می رسد. کارآفرینان سرمایه های یک کشور محسوب می شوند چرا که با پیش بینی نیازهای آینده جامعه و آینده نگری در جهت تولید و نوآوری در کالاها و خدمات باعث رشداقتصادی کشور می شوند.
بنابراین در این رویداد بزرگ اقتصادی خیلی مهم است که پیش از هر تصمیم بزرگی و صرف هزینه و زمان، چالش های پیش رو و احتمالات در نظر گرفته شود. راه اندازی کسب و کار تازه کار چندان ساده ای نیست و مسلما چالش های زیادی پیش روی شما خواهد بود. در نتیجه پیگیری وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی که در آن اساتید برجسته و کارآفرینان نخبه و با تجربه پیش فرض ها و علم و دانش خود را در اختیار کسب و کارهای جدید می گذارند، فرصتی ارزشمند و طلایی است.
از جمله مباحثی که در این وبینارها بررسی می شود تحلیل مشکلات احتمالی موجود سر راه کارآفرینان و ارائه راهکارهای اصولی برای رفع آن است.
آنچه در وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی می آموزید
1- موانع کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ و راهکارهای رفع آن
2- بررسی و تحقیق در مورد فرصت های جدید راه اندازی کسب و کار و دنبال کردن استارتاپ های ارزش آفرین با رویکردهای مشتری محور
3- ایجاد استارتاپ های نوین و بازآفرینی شیوه های جهانی در ایران
4- تحلیل مثلث اثر در استارتاپ و کارآفرینی
5- بدست آوردن فرصت های مناسب در میان رقبای مختلف با بازاریابی موثر
در وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی مباحث زیادی مانند مراحل شکل گیری یک استارتاپ، نیازمندیها و باید و نباید ها در کسب و کار، تیم ورک برای توسعه بازاریابی و جذب مشتری، چرخه عمر استارتاپ و مواردی از این دست بررسی و تحلیل می شود.
خیلی از افراد حتی کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند برای شروع استارتاپها مسیرهای اشتباهی را انتخاب می کنند در نتیجه کسب و کار مورد نظر به جای ارزش آفرینی هزینه هایی بر جای می گذارد. یکی از نکات مهم در کارآفرینی این است که چالش ها، احتمالات و تصمیماتی که در آینده می گیرید به طور همه جانبه بررسی کنید.
هنگامی که با وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی همراه می شوید کارشناسان و متخصصان مشاوره کسب و کار با تجربیات و بینش دقیقی که به بازار دارند، راهنمایی دقیقی نسبت به روند تغییرات بازار و اقدامات لازم برای شروع کسب و کار جدید را در اختیار شما می گذارند.
در دنیای رقابتی کارآفرینی حتما باید ایده پردازی به صورت هدفمند و با سنجش میزان درآمدزایی انجام شود. کمک گرفتن از متخصصان کارآفرینی که خیلی از آنها در زمینه بین المللی هم فعالیت دارند به شما کمک خواهد کرد متناسب با پتانسیل های فردی و سازمانی در مسیر درست حرکت کنید.

وبینار

اهمیت وبینارهای کارآفرینی


اغلب مراکزی که مشاوره کارآفرینی ارائه می کنند برای شرکت ها و سازمانهای بزرگ طراحی شده اند و خدمات آنها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در نظر گرفته نشده است. اما در وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی اقشار مختلف جامعه مدنظر قرار می گیرند و اطلاعات کاملی برای بازاریابی و شروع کارآفرینی به افراد می آموزند.
مشاوران و کارشناسان به شما می گویند که یک طرح کارآفرینی باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا توجیه اقتصادی پیدا کند و بتواند به درآمدزایی مناسب برسد. آنها برای راه اندازی کسب و کارهای بین المللی و صادراتی به شما مشاوره هایی می دهند.
همانطور که می دانید در حال حاضر کشور ما با مشکلات و چالش های مختلف اقتصادی و اجتماعی روبروست و فرصت ورود به خیلی از مشاغل به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم امکان پذیر نیست. اساتید با برگزاری وبینار این موارد را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهند و به شما توصیه هایی می کنند که به کدام مسیرهای کارآفرینی ورود نکنید تا بعدها به در بسته نخورید.
در فرصتی که در وبینار فراهم می شود کارشناس مربوطه استراتژی های یک کسب و کار موفق را از ایده یابی تا پالایش و اجرا مورد بررسی قرار می دهد. پیش از تصمیم برای شروع کار باید مدل خاصی برای کسب و کار طراحی شود و میزان موفقیت در آن مورد تحلیل قرار گیرد. بعضی مواقع کسب و کارها با مشکلاتی روبرو می شوند و باید کسب و کار یا بعضی رویکردهای آن را تغییر دهند و این بستگی به ملی، منطقه ای و یا استانی بودن طرح کارآفرینی دارد.

کارآفرینان نیاز به رهنمودهای اساتیدی دارند که آینده پیش روی آنها را به خوبی برای کارآفرین روشن کنند و در هر مرحله از کار تکنیک های لازم را ارائه دهند و چالش ها را مورد بررسی قرار دهند.
خیلی از کسب و کارها در حال حاضر به صورت آنلاین فعالیت می کنند و برای موفقیت در طرح کسب و کاری شان نیازمند آگاهی از شیوه های جدید بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و... هستند. نحوه فعالیت در شبکه های مجازی مهارت های خاصی می طلبد. بنابراین مسیر آموزش در کارآفرینی باید هوشمندانه انتخاب شود. امروزه وبینارهای استارتاپ و کارآفرینی با برترین مدرسان و منتورهای شتاب دهنده برگزار می شود که هر کدام تجربه هایی از کسب و کار شخصی شان دارند و در ضمن با برترین کسب و کارهای استارتاپی کشور در ارتباط هستند و رهنمودهای ارزشمندی را در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.
شما می توانید به دلخواه تنها در برخی از وبینارها یا مجموعه ای از وبینارهای مرتبط شرکت کنید در هر صورت اطلاعاتی که از این رویدادهای آنلاین دریافت می کنید برای توسعه کسب و کارتان بسیار کمک کننده خواهد بود. سعی کنید در مسیر راه اندازی کسب و کار شخصی تان به طور پیوسته از افراد کاردان و زبده کمک بگیرید تا اشتباهات دیگران را تکرار نکنید.

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو