های وبینار

وبلاگ

12 های‌وبینار، میعادگاه تمام کسانی که دوره‌های مجازی تحصیلی را می‌جویند.

های‌وبینار، میعادگاه تمام کسانی که دوره‌های مجازی تحصیلی را می‌جویند.

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

وبینارهای تحصیلیِ های‌وبینار شامل تمامی پایه‌های تحصیلی در تمام مقاطع می‌گردد. این مجموعه در مسیر آموزشی با بالاترین کیفیت و با استفاده از نوآورانه‌ترین شیوه‌ها مبادرت می‌ورزد. از ویژگی‌ مهم دوره‌های مجازی تحصیلی این مجموعه را می‌توان در دسترس بودن، به اشتراک گذاری فایل‌های ارائه شده در سمینارهای آنلاین و ارائه مطالب با استفاده از مجرب‌ترین کارشناسان نام برد که بر محبوبیت این مجموعه افزوده است.

های‌وبینار، میعادگاه تمام کسانی که دوره‌های مجازی تحصیلی را می‌جویند.

وبینار چیست و چه تفاوتی با سمینار دارد؟


وبینار به رویداد آنلاینی گفته می‌شود که توسط یک سازمان، شرکت یا نهاد خاص تشکیل می‌گردد و از طریق رایانه و دسترسی به اینترنت برای گروهی از شرکت کنندگان حاضر در آن پخش می‌شود. با گسترش روز افزون دنیای مجازی در گوشه به گوشه‌ی دنیا و فراگیر شدن وب جهان‌گستر، بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ی ما تسهیل شده و با شیوه‌های آسان و سریعی به انجام می‌رسد. همه‌گیر شدن شبکه‌ی جهان‌گستر وب، تشنگیِ جوامع را به دانش و دانستنِ هرچه بیشتر، افزایش چشم‌گیری داده است. از سویی فعالیت‌های اینترنتی تمامی زمینه‌ها و تخصص‌ها را تحت الشعاع قرار داده و در چند سال گذشته این نشست‌ها روز به روز محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا کرده‌اند. وبینار که گاه webcast، رویداد آنلاین و یا وب‌سمینار نیز یاد می‌شود، در اصطلاح کوتاه شده‌ی Web-based seminar به معنای نشست یا سمیناری مبتنی بر وب است.
یک وبینار، سخنرانانِ سازمان و یا شرکت میزبان را قادر می‌سازد تا ارائه‌های خود را در قالب‌های مختلفی مانند پاورپوینت، ویدیوهای متنوع، صفحات آنلاین وب و یا سایر محتویات چند رسانه‌ای با مخاطبانی که در آن رویداد آنلاین شرکت می‌کنند، به اشتراک بگذارند. این نشست‌ها معمولا قالب شنیداری یا دیداری داشته و از طریق یک ابزار کنفرانس مخصوص دوره‌های مجازی، به وسیله‌ی اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود. مخاطبین این نشست‌ها می‌توانند چه از طریق رایانه، تلفن همراه هوشمند، تبلت و... به این روادید آنلاین دسترسی پیدا کنند. به این وسیله شرکت میزبان امکان تعامل و به اشتراک گذاری مطالب را به مخاطبین خود، در سطح گسترده‌ای پیدا می‌کند. به علاوه در نشست‌ها و دوره‌های مجازیِ وبینارها، مخاطبان نیز می‌توانند به روش‌های مختلف با سخنران یا مجری که رهبری این رویداد را بر عهده دارد، ارتباط برقرار کنند. یکی از این شیوه‌ها استفاده از پیام‌رسان‌های فوری در قالب جلسات آنلاین است. بنابراین وبینارها را می‌توان سمینارهای تعاملی نامید که بر پایه‌ی شبکه‌ی جهان‌گستر وب شکل گرفته، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی را تحت قالب رویدادهای آنلاین برگزار نموده و به صورت زنده اجرا می‌نمایند. مجموعه‌ی های‌وبینار با بهره‌گیری از شیوه‌های نوآورانه و تکنولوژی‌های پیشرفته؛ ضمن انتخاب کارشناسان و متخصصان نوآفرین و خبره، همواره در جهت برگزاری دوره‌های مجازی با بالاترین کیفیت می‌کوشد.

 (شما چه با رایانه‌ی شخصی، چه با تلفن همراه، تبلت و... خود هر کجایی که باشید، می‌توانید به وبینارها دسترسی پیدا کنید)

وبینارهای تحصیلی، یادگیری بدون مرز در هر جایی که هستید!
جامعه جهانی پس از گسترش شایان توجه فضای مجازی، عطش بسیاری نسبت به دانستن و علم نشان داده است. این دوره‌ها، با عرضه‌ی شیوه‌های مبتکرانه و با قابلیت در دسترس بودن سهل و آسان، علاقه‌ی بسیاری از افراد دانش‌طلب را به خود جلب نموده است. از دیگر موارد روی آوردن جامعه جهانی به روادید آنلاین را می‌شود در دشوار بودن، دور از دسترس بودن و زمان‌گیر بودن سمینارها اشاره نمود. از طریق وبینارهای تحصیلی و بهره‌مند شدن از دوره‌های گسترده‌ی آموزشی، نه تنها به دانش شما افزوده می‌گردد، بلکه توانایی مدیریت زمان، هزینه و زندگی روزمره خود را نیز پیدا خواهید کرد. مجموعه‌ی های‌وبینار نیز با ارائه‌ی دوره‌های مجازی تحصیلی با کیفیت و مدرسان حاذق سعی در عرضه‌ی ارزنده‌ترین و به روزترین شیوه‌های آموزشی دارد.(بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در روند آموزش، وبینارها را تبدیل به پر بازدیدترین ویدیوهای آموزشی نموده است.)

چرا دوره‌های مجازی تحصیلی های‌وبینار؟
• مجموعه‌ی های‌وبینار با در نظر گرفتن روش‌های خلاقانه در ارائه‌ی اطلاعات، راندمان تدریس بالایی برای شرکت کنندگان دوره‌های تحصیلی این مجموعه در نظر گرفته است.
• با شرکت در دوره‌های مجازی و آنلاین مجموعه‌ی های‌وبینار، شما نه تنها از محتواهای آموزشی رایگان و یا با مقرون به صرفه‌ترین قیمت بهره‌مند خواهید شد، بلکه قادر به دریافت معتبرترین مدارک از موسسات آموزشی برتر کشور نیز می‌باشید.
• این مجموعه با تمرکز بر روی کیفیت بالای آموزشی، در عرضه‌ی محتواهای رایگان یا با کمترین قیمت به نسبت رقبا مبادرت می‌ورزد.
• شما می‌توانید با کمترین سرعت اینترنت، حتی در بازه‌ی 50 الی 300 کیلوبایت بر ثانیه از بهترین کیفیت وبینارهای این مجموعه برخوردار شده و نگران قطع اتصال خود از دوره‌های مجازی نباشید.
• مجموعه‌ی های‌وبینار در جهت رضایت هر چه بیشتر کاربران گرامی خود، از کارشناسان، متخصصان و ارائه‌دهندگان کارآزموده و مجرب بهره جسته، پایه‌های تحصیلی گسترده‌ای در تمامی مقاطع را تحت پوشش قرار می‌دهد تا بیشترین بازدهی آموزشی را برای شما به ارمغان آورد.
• این مجموعه، با در بر داشتن تمامی رشته‌ها، سعی در عرضه‌ی هر چه تمام‌تر امر مقدس آموزش در تمام سطوح دارد. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه، می‌توان به قابلیت درآمد زایی از طریق برگزاری دوره‌های مجازی و آنلاین اشاره نمود.
• هدف مجموعه‌ی های‌وبینار ارائه‌ی مطالب نوآور درسی، برای تمام دوره‌های تحصیلی با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی است. شما با مراجعه به بخش "تحصیلی" سایت، می‌توانید فهرست دوره‌های آنلاین مجموعه را در پایه‌های متنوع تحصیلی مشاهده نموده، در آن‌ها ثبت نام کرده و حضور بهم برسانید.

وبینار چیست

شرکت در وبینارهای مجموعه‌ی های‌وبینار چه فوایدی دارد؟
وبینارها بهترین، سریع‌ترین و در دسترس‌ترین شیوه‌ در جهت مرتبط ساختن شما با گروه هدفتان هست. امکانات نامحدود این رویدادهای آنلاین شما را قادر می‌سازد که با بیشترین سرعت ممکن با گروه هدف خود تماس حاصل کرده و به پاسخ سوالات خود برسید.
• وبینارها ناجی زمان و پول شما هستند! در گذشته سمینارهایی که در شهرهای دور و با هزینه‌های گزاف تشکیل می‌شد، مشکلات بسیاری برای شرکت کنندگان چنین نشست‌هایی به وجود می‌آورد.گسترش دوره‌های مجازی و رویدادهای آنلاین، به طرز قابل توجهی مرزهای آموزش آسان و در دسترس را جا به جا نموده است.
• دوره‌های مجازی منحصر به زمان و مکان خاصی نیستند! شما در هر زمان و هر مکان می‌توانید از امر شیرین تحصیل بهره‌مند شوید. علاوه بر این، بدون آن‌که نیازی به شرکت در کلاس‌های وقت‌گیر، کسل کننده و طولانی‌مدت داشته باشید، می‌توانید از حداکثر اطلاعات و شیوه‌های بصری و شنیداری نوین کمک بگیرید.
• طبق بررسی روانشناسان، شرکت در این نشست‌های آنلاین تاثیر مستقیمی در افزایش اعتماد به نفس و شهامت شما برای شرکت در بحث‌های گوناگون تحصیلی دارد. این امر، رابطه‌ی مستقیمی با افزایش راندمان روند آموزشی داشته و شما را به سوی فهم و درک بهتر مطالب سوق می‌دهد.
• این رویدادها به عنوان ابزارهایی در دسترس، موثر و کارآمد شناخته شده اند که می‌توانند سطوح گسترده‌ای از اطلاعات را با استفاده از تجهیزات مختلف آموزشی ارائه نمایند. استفاده از امکانات متنوع در روند آموزش و تحصیل، راهِ یادگیری را برای شرکت کنندگان این رویدادهای آنلاین به شدت هموار می‌سازد.
• وبینارها را نه تنها می‌توان منبعی برای کسب درآمد در نظر گرفت، بلکه مخاطبینِ حاضر در این سمینارهای آنلاین می‌توانند به فایل مباحث، دروس و مطالب دسترسی داشته و با دانلود ویدیوی جلسات این دوره‌ها، مطالب را بارها و بارها با خود مرور نمایند.

آیا در زمینه‌ی خاصی تخصص دارید؟ های‌وبینار پذیرای شماست!
شما نیز می‌توانید در صورت بهره‌مندی از تخصص‌های خاص، به خیلِ ارائه‌ دهندگان وبینار در مجموعه‌ی آموزشی های‌وبینار بپیوندید. های‌وبینار نه تنها منزلی برای کسانی است که علم می‌جویند، بلکه با آغوش باز پذیرای افرادی‌ست که با اشتیاق به دنبال به اشتراک گذاری دانش ارزشمند خود هستند.

وبینار

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو