قوانین و مقررات

«هـای وبــینار»

 

قوانین و مقررات

در صورتی که از امکانات های وبینار برای تبلیغ، خرید و فروش کالا و خدمات (به جز بلیت وبینار و ویدئوی وبینار که در های وبینار قرار دارد)، انتشار اطلاعات دیگری غیر از اطلاعات وبینار استفاده شود و اطلاعات وبینار و برگزارکننده وبینار غیرواقعی و غیرقانونی باشد های وبینار می تواند نسبت به حذف صفحه‌ی ایجاد شده وبینار اقدام کرده و در صورت نیاز نسبت به پیگیری موضوع در مراجع قضایی اقدام کند.
در صورتی که اطلاعات وبینار غیرواقعی و غیرقانونی باشد و مشخصات و تصویر برگزارکننده وبینار و سخنران وبینار نامشخص باشد های وبینار می‌تواند وبینار مورد نظر را بر روی سایت منتشر نکند.
های وبینار با بررسی وبینارهای ایجاد شده و جمع آوری گزارش‌های کاربران سعی می‌کنید محتواهای خارج از چهارچوب قوانین و ضوابط بین المللی و جمهوری اسلامی ایران را پایش و در صورت مغایرت حذف کند.
برگزارکننده وبینار موظف است کلیه‌ی قوانین و ضوابط بین‌المللی و کشور جمهوری اسلامی ایران برای انتشار مطالب در اینترنت را در هنگام آماده سازی محتوای صفحه وبینار رعایت کند و مسئولیت محتوای تولید شده در هر وبینار برعهده‌ی مدیر و برگزارکننده‌ی وبینار است و های وبینار هیچ مسئولیتی بابت محتوای وبینارها ندارد.
های وبینار می‌تواند پیش و پس از انتشار وبینار تغییراتی اعم از اضافه یا حذف کل یا بخشی محتوا در آن اعمال کند به این شرط که چنین اصلاحاتی ناقض حقوق برگزار‌کننده و قوانین جاری کشور نبوده و تغییری بنیادین در توضیحات وبینار ایجاد نکند.
مسئولیت ضبط وبینار با برگزارکننده وبینار می‌باشد و های وبینار هیچگونه مسئولیتی در قبال ضبط شدن یا نشدن وبینار نخواهد داشت و شما موظف به بارگزاری ویدئوی وبینار در پنل مدیریت وبینار ایجاد شده تا حداکثر 5 روز پس از برگزاری وبینار هستید.
در صورتی که برای برگزاری وبینارتان از بسته پشتیبانی های وبینار استفاده نمی کنید حتما بایستی شماره تماسی را در اختیار های وبینار قرار دهید تا کاربرانی که در وبینار شما ثبت نام کرده‌اند در صورت بروز مشکل و یا داشتن سوالاتی در خصوص حضور در وبینار بتوانند با شما تماس بگیرند. شماره تماس شخصی که به عنوان پشتیبان وبینار در اختیار کاربران قرار می‌دهید باید در دسترس باشد و به همه تماس های کاربران پاسخ‌گو باشد در غیر این صورت های وبینار مجاز به اعمال محدودیت‌هایی برای مدیر یا مدیران وبینار ذکر شده براساس صلاحدید خود است.
در صورتی که پشتیبانی وبینارتان توسط خودتان انجام می شود به هیچ وجه اجازه ندارید شماره تماس های وبینار را به عنوان پشتیبان در اختیار کاربرانتان قرار دهید. در صورت بروز مشکل یا نیاز به دریافت راهنمایی فقط پشتیبان وبینارتان می تواند با های وبینار (شماره تماس پشتیبانی برگزارکننده ) تماس بگیرد.
برگزارکننده موظف است در چهارچوب‌های پشتیبانی وبینار فقط در زمان‌های هماهنگ شده از پشتیبانی اختصاصی وبینار استفاده کند و استفاده خارج از موارد ذکر شده شامل تماس‌های بی مورد، اد کردن پشتیبان در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی مصداق سوء استفاده است و در صورت تخلف های وبینار مجاز به ایجاد محدودیت هایی برای برگزارکننده خواهد بود.
اگر در زمان ایجاد وبینارتان نوع بلیت قابل دانلود را انتخاب کرده‌اید که ویدئوی وبینار بعد از برگزاری در پنل کاربری شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت شما موظف به ضبط ویدیو می‌باشید و اگر فراموش کنید وبینار را ضبط کنید یا باید دوباره وبینار را به صورت خصوصی برگزار کرده و اقدام به ضبط نمایید و ویدئوی ضبط شده را در پنل مدیریت وبینار نهایتا تا 20 روز بارگزاری نمایید و در صورت تخطی و عدم توجه های وبینار مجاز است براساس صلاحدید کل مبلغ دریافت شده از کاربران را به آنها عودت دهد یا اکانت برگزارکننده را دچار محدودیت‌هایی کند.
برگزارکننده در صورت ثبت وبینار خود در های وبینار بایستی وبینار خود را به صورت زنده برگزار کند و به هیچ وجه اجازه پخش فایل ویدئویی وبینارهای ضبط شده را ندارد.
شما موظف هستید پیش از برگزاری وبینار از کیفیت اینترنت، صدا و تصویر سخنران جهت برگزاری وبینار اطمینان حاصل کنید تا وبینار شما با کیفیت مناسبی برگزار شود. در صورتی که وبینار شما با کیفیت نامناسبی برگزار شود شما موظف به برگزاری مجدد وبینار هستید.
در زمان تعریف سرفصل‌ها، توضیحات وبینار و مدت زمان وبینار دقت کافی داشته باشید زیرا محتوایی که در وبینار ارائه می دهید بایستی سرفصل ها و محتوای ذکر شده را پوشش دهد و همچنین وبینار در مدت زمان تعیین شده برگزار شود در غیر اینصورت هزینه پرداختی ثبت نام کنندگان به آن ها عودت داده خواهد شد.
برگزارکننده می تواند بعد از برگزاری وبینار فیلم ضبط شده وبینار خود را به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز به فروش برساند، در حالت متمرکز برگزارکننده متعهد می شود که فیلم وبینار فقط در های وبینار فروش می رسید و های وبینار هم 70 درصد درآمد حاصل از فروش را به برگزار کننده و 30 درصد هم به عنوان کارمزد اخذ میکند و درحالت غیرمتمرکز برگزارکننده در مکان های دیگری جز های وبینار فیلم وبینار را به فروش می رساند و 50 درصد درامد به برگزارکننده و 50 درصد دیگر به های وبینار تعلق دارد.
برگزارکننده ی وبینار حق سوء استفاده از اطلاعات ثبت نام کنندگان در وبینار را ندارد.
اطلاعات شرکت‌کنندگان وبینار با میل خود شرکت‌کننده در اختیار برگزارکنندگان وبینار قرار میگیرد و برگزارکننده متعهد می‌شود که از اطلاعات کاربران ثبت شده در وبینار خود سوء استفاده‌هایی مانند ارسال گروهی پیام های تبلیغاتی در تعداد بالا یا ارسال ایمیل اسپم نداشته باشد، های وبینار در صورت گزارش کاربران و مشاهده چنین مواردی اجازه اعمال محدودیت‌هایی شامل عدم دسترسی به اطلاعات کاربران وبینار برای برگزارکنندگان مذکور را دارد.
برگزارکننده متعهد می شود در صورت ثبت وبینار در های وبینار اجازه انتقال کاربران ثبت نام شده و برگزاری وبینار در پلتفرهای دیگر یا نرم‌افزارهای دیگری جز زیرساخت‌های ارائه شده های وبینار را ندارد، در صورت مشاهده یا گزارش کاربران های وبینار مجاز به اعمال محدودیت هایی برای اکانت برگزارکننده است
های وبینار جهت افزایش فروش ویدئوی وبینارهای شما ممکن است کمپین‌های ویژه برگزار کند که در این صورت، درصد کارمزد های وبینار از فروش ویدئو در مدت زمان کمپین 50 درصد خواهد بود.
های وبینار برای افزایش ثبت‌نامی‌های وبینارهای غیر رایگان اقدام به تبلیغات در کانالهای مختلف بازاریابی می‌نماید، با توجه به صرف هزینه برای هر یک از این کانالها، های وبینار بابت هر ثبت‌نامی از این روش، 50 درصد مبلغ بلیت را به عنوان کارمزد همکاری در فروش خود محاسبه و دریافت می‌کند. این نوع ثبت‌نامی‌ها با توضیح همکاری در فروش های وبینار در بخش شرکت‌کنندگان مشخص است، در حالت معمول مگر با هماهنگی برگزارکننده وبینار مربوطه هیچ تخفیفی بروی بلیت وبینار اعمال نخواهد شد. اگر برگزارکننده گزینه «همکاری در فروش های وبینار» را در زمان ایجاد وبینار انتخاب کند، این امکان برای او فعال می شود. انجام تبلیغ وبینار در هر کانال بازاریابی بنا به صلاحدید های وبینار انجام می پذیرد و ممکن است یک وبینار در همه کانال‌ها تبلیغ نشود. این نوع ثبت‌نامی‌ها با توضیح همکاری در فروش های وبینار در بخش شرکت‌کنندگان مشخص است، در حالت معمول مگر با هماهنگی برگزارکننده وبینار مربوطه هیچ تخفیفی بروی بلیت وبینار اعمال نخواهد شد.
های وبینار برای کمک به فروش بیشتر ویدئوها می تواند تخفیف هایی را بر روی آنها لحاظ کند، همچنین در شرایط خاص همچون کمپین‌های کلی سایت، هماهنگی با برگزارکننده انجام نمی‌پذیرد. برگزارکننده می تواند با مراجعه به "پنل مدیریت وبینار"، بخش "تنظیمات همکاری در فروش" گزینه " تمایل دارم در کمپین‌های..." را غیرفعال کند.
در وبینارهایی که بصورت عمومی در سایت منتشر می‌شوند، می‌بایست ثبت‌نام به‌صورت متمرکز در های وبینار انجام شوند، بر این اساس امکان ثبت‌نام و تعریف رویداد مشابه در سایت‌های دیگر وجود ندارد مگر از طریق امکان ( کد برای سایت شما یا embed code ) که در منوی مدیریت وبینار آورده شده است.
در وبینارهایی که بصورت عمومی در سایت منتشر نمیشوند و بصورت خصوصی ایجاد شده‌اند امکان ثبت‌نام و ایمپورت اسامی خارج از سایت براساس فرمت و شرایط تعیین شده، وجود دارد.
برگزارکننده می‌تواند 72 ساعت بعد از پایان آخرین جلسه وبینار در وبینارهای چند جلسه‌ای یا پایان وبینار در وبینارهای تک جلسه‌ای با مراجعه به "پنل مدیریت وبینار" بخش "حسابداری وبینار" فاکتور رسمی پرداختی‌های وبینار خود را دریافت کند، این فاکتور به صورت خودکار و براساس اطلاعات حساب مندرج مدیر وبینار در پنل کاربری او ساخته می‌شود.
بعد از دریافت فاکتوررسمی حساب‌های وبینار بسته خواهند شد و برگزارکننده وبینار مجاز به افزودن جلسه جدید یا خرید هرگونه افزونه وبینار یا عودت وجوه پرداختی نخواهد بود.

شرایط تغییر تاریخ برگزاری وبینار یا لغو آن:

اگر وبینار شما بنا به دلایلی همچون بیماری، قطعی برق و اینترنت و حوادث غیرمترقبه در روز مقرر و زمان تعیین شده برگزار نشد، شما موظف به تعیین تاریخ و زمان جدید برای برگزاری وبینار هستید و در غیر این صورت هزینه ها به ثبت نام کنندگان عودت داده خواهد شد.
در صورتی که برای وبینارتان ثبت نامی داشته باشید اما در روز برگزاری وبینار هیچ شرکت کننده ای حضور نداشته باشد شما موظف به برگزاری وبینار در تاریخ و زمان مقرر هستید و به هیچ عنوان امکان لغو برگزاری وبینار را ندارید در غیر این صورت تمامی مبالغ به ثبت نام کنندگان عودت داده خواهد شد.
برگزارکننده نهایتا سه مرتبه اجازه جا به جایی زمان وبینار خود را دارد و موظف است که خود به تمامی شرکت کننده‌ها حداقل 24 ساعت قبل از برگزاری زمان وبینار اطلاع رسانی کند، در صورتی تخطی در اطلاع رسانی های وبینار مجاز است براساس صلاح دید خود بخش یا کل مبلغ دریافت شده از کاربران را به آنها عودت دهد یا اکانت برگزارکننده را دچار محدودیت‌هایی کند.
کاربر ثبت‌نام کرده در وبینار شما، مجاز به درخواست عودت وجه خود تحت دو شرط فوق میباشد: یک، حداکثر تا 24 ساعت قبل از وبینار به هر دلیل درخواست عودت وجه دهد. دو، در صورت تعویق تاریخ برگزاری وبینار، موافق این تعویق نباشد. بر همین اساس، مبلغ فوق بدون اطلاع قبلی برگزارکننده به اعتبار کاربر عودت خواهد یافت.
در صورتی که برگزارکننده خواستار لغو وبینار خود است موظف به اطلاع رسانی به همه شرکت کنندگان حداقل 24 ساعت قبل از زمان برگزاری است، صورت تخطی در اطلاع رسانی های وبینار مجاز است براساس صلاح دید خود بخش یا کل مبلغ دریافت شده از کاربران را به آنها عودت دهد یا اکانت برگزارکننده را دچار محدودیت‌هایی کند.
شما به عنوان برگزارکننده وبینار، اگر حداکثر تا دو مرتبه مجزا، به هر دلیلی وبینارتان را لغو یا برگزار نکنید، در لیست سیاه های وبینار قرار گرفته و دیگر قادر به استفاده از پلتفرم های وبینار نخواهید بود.
درصورتیکه وبینار شما لغو گردد هزینه‌های پرداختی همچون نرم‌افزار با کسر 20 درصد از مبلغ پرداختی و هزینه پشتیبانی در صورت کامل عودت داده می‌شود اما هزینه بسته شتاب خریداری شده غیرقابل عودت خواهد بود.
تبصره: شرط فوق منوط بر اعلام لغو وبینار 24 ساعت قبل از اولین جلسه وبینار است و در صورتی که درخواست لغو وبینار بعد از زمان مذکور باشد امکان عودت وجه وجود ندارد.

در صورتی که برگزارکننده قصد تعویض تاریخ وبینار را دارد و اگر پس ازیک هفته تاریخ جدید را مشخص نکند، وبینار به صورت خودکار غیرفعال و هزینه بلیت خریداری شده کاربران به آنها عودت داده می‌شود.
پرداخت به برگزارکننده
برگزارکننده برای تسویه حساب باید در پنل کاربری در قسمت شماره حساب های من شماره شبا و تصویرکارت ملی خود را در اختیار های وبینار قرار دهد.
حساب معرفی شده و تصویر کارت ملی باید برای برگزارکننده بوده و اطلاعات حساب شخص دیگری برای تسویه حساب مورد تایید قرار نمی‌گیرد.
های وبینار مبالغ دریافتی بابت فروش بلیط وبینار را تا 72 ساعت کاری(شنبه تا چهارشنبه) پس از دریافت درخواست تسویه حساب از پنل مدیریت وبینار در بخش مالی، پرداخت می کند.
برگزارکننده باید برای دریافت فروش مبالغ وبینار و فیلم ضبط شده درخواست خود را از پنل مدیریت وبینار بخش تسویه حساب با انتخاب مبلغ و یکی از حسابهای تاییده خود ارسال کند.
های وبینار مبالغ دریافتی بابت فروش ویدئوی وبینارها را پس از کسر سهم خود، به صورت ماهیانه بعد از درخواست پرداخت باتوجه به زمانبندی فوق واریز خواهد کرد.
برای وبینارهای چند جلسه‌‌ای درخواست پرداخت بعد از پایان آخرین جلسه وبینار ممکن است.
دروبینارهای خصوصی صورتی که وبینار برگزار شده باشد و بلیت های فروخته شده شامل فیلم ضبط شده‌ی وبینار باشد، برگزارکننده موظف است فیلم ضبط شده را در وبسایت های وبینار قرار دهد تا در پنل کاربری خریداران قرار گیرد لذا تا زمانی که ویدئوی وبینار را آپلود نکند مبالغ دریافتی بابت فروش بلیت‌ها به حساب ایشان واریز نخواهد شد.
در صورتی که بلیت وبینای که تعریف شده است، شامل ارائه ویدئو باشد و چنانچه برگزارکننده، ویدئوی وبینار را ضبط نکرده باشد و پس از گذشت 14 روز از تاریخ برگزاری وبینار همچنان اقدام به ضبط ویدئو نکند، های وبینار هزینه کاربران را به آنها عودت می‌دهد.

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو