های وبینار

وبلاگ

1 چرا آموزش آنلاین مهم است

چرا آموزش آنلاین مهم است

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آموزش آنلاین مهم است چون بستری را برای آموزش با ارائه کیفیتی بهتر از آموزش حضوری و یا برابر و با به حداقل رساندن محدودیت های آموزشی ارائه می‌دهد. اما هر دوره آموزشی آنلاین مناسب نخواهد بود و آموزش لازم را به شما ارئه نخواهد داد. وبینار با ارائه دوره های آموزشی آنلاین با بهترین کیفیت جهت انتشار دانش با بهترین کیفیت در کنار شماست.


چرا آموزش آنلاین مهم است؟

ثبت دوره


اینترنت مفهوم ارتباط با یکدیگر و نحوه دسترسی و اشتراک اطلاعات را دگرگون کرده است. اکنون با این میزان پیشرفت تکنولوژی و افرادی که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند مسئله مهم این نیست که آموزش آنلاین چگونه انجام می‌گیرد، مسئله مهم این است که افراد را با اهمیت آموزش آنلاین و تاثیر آن بر گسترش دانش آشنا سازیم.
آموزش آنلاین و دوره‌های آموزشی آنلاین به شما کمک خواهند کرد که دانش خود را با توجه به وقت و زمانی که در اختیار دارید ارتقا دهید و این یادگیری را میان کارهای روزانه تان انجام دهید.

مزایای آموزش آنلاین


در ادامه به مزایای آموزش به صورت آنلاین و اهمیت استفاده از آن خواهیم پرداخت و اهمیت استفاده از آن را تبیین خواهیم کرد

تفاوت کلاس آنلاین و حضوری

 مزایای آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری

آموزش آنلاین انعطاف بیشتری با زمان دارد


در شیوه آموزش در واقع تدریس زمانی اتفاق می‌افتد که دریافت دانش برای کاربر راحت تر است و می‌تواند به خوبی دانش ارائه شده را کسب کند. البته برای آموزش بهتر می‌توان نیز راهکاری چون تقسیم آموزش آنلاین در بخش های زیاد از زمان نیز اشاره کرد.

نیاز نیست در یک مکان به خصوص حاضر شوید
دیگر نیازی ندارید تا برای حضور در محل آموزش سوار ماشین شوید و مسافتی طولانی را طی کنید، از آموزش آنلاین را می‌توانید در هر مکانی استفاده کنید چه در خانه باشید و چه در محل کار و یا کافی شاپ.

ارتباط جدیدی از دانش با جامعه ارائه می‌شود
محدودیت های جغرافیایی دیگر ملاک شرکت کردن و یا نکردن ما در دوره های آموزشی نیست و می‌توانیم در هر دوره ای را که علاقه داشته باشیم شرکت نماییم.

منابع بیشتر و در دسترس تر
آموزش به صورت آنلاین دسترسی بیشتر به اطلاعات مختلف را ممکن ساخته است. در واقع دانش فقط با یک کلیک در دسترس ماست.

همچنین از جنبه های مثبت آموزش به صورت آنلاین می‌توان به ارتباط موثر در صورت همکاری با شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات یا دانشگاه ها به منظور افزایش یادگیری و تعامل بین افراد در سراسر جهان اشاره کرد. البته شاید مهمترین ویژگی این شیوه آموزشی برای کسانی است که معلولیت جسمی دارند و یا افرادی که مشکل دسترسی را دارند است. دانش آموزان معلول می‌توانند در هر مکانی که هستند از آموزش آنلاین بهره ببرند.
ویژگی های دیگر این شیوه آموزشی توسعه مهارت است که ممکن است نیاز به یادگیری سریع آنها داشته باشیم.
همچنین آموزش آنلاین جنبه های خشک و اداری تدریس را حذف می‌کند و محیطی تازه تر برای یادگیری را ارائه می‌کند.
البته باید به این نکته اشاره کرد که آموزش به صورت آنلاین مانند هر کار دیگری محدودیت هایی دارد، محدودیت هایی همچون دسترسی داشتن به سیستم کامپیوتری مناسب جهت ارائه دانش، دسترسی به اینترنت و همچنین وجود اطلاعات زیاد که در بعضی موارد نه تنها آموزش صحیحی را ارائه نمی‌دهند بلکه باعث سردرگمی نیز می‌شوند.

آیا کیفیت آموزش آنلاین با آموزش حضوری برابر است؟
اینکه کیفیت آموزش آنلاین با آموزش حضوری برابر است یا خیر سوالی است که به آن پاسخ خواهیم داد.

آیا  کیفیت آموزش آنلاین با آموزش حضوری برابر است؟

آیا  کیفیت آموزش آنلاین با آموزش حضوری برابر است؟

ابتدا به بررسی تعداد کاربران خواهیم پرداخت که اگر میزان حضور در دوره آموزشی آنلاین برابر با دوره آموزشی حضوری نباشد از آن بهتر است. و نمرات کسب شده و معیارهای یادگیری در حداقل شرایط برابر آموزش حضوری است.

از نظر کیفیت نیز باید به این نکته اشاره کرد که مطالعات نشان می‌دهد شرکت در دوره آنلاین مناسب منجر به نتایج جدید و متفاوت خواهد شد.در واقع کاری که شیوه آموزش آنلاین ارائه می‌دهد؛ ارائه آموزش حضوری در بستری امن و سریع است که بسیاری از محدودیت ها را حذف می‌کند و شیوه آموزش و کیفیت آموزش را بهبود می‌بخشد. البته نه هر دوره آموزشی شایسته این است که به عنوان دوره آموزشی شناخته شود، دوره آموزشی عالی آنلاین باید حس و فضای محیط آموزشی را القا کند و آموزش را متناسب با نیازهای کاربران ارائه نماید و برای آموزش بهتر، انعطاف بیشتری نسبت به دوره های آموزش حضوری داشته باشد.هدف خود از شرکت در دوره آموزشی را بدانیددوره های آموزشی آنلاین زیادی وجود دارند که شما می‌توانید در آنها شرکت کنید این که من چندین ساعت از وقت خود را به فایل های رکورد شده از یک کلاس درس اختصاص دهم و آنها را مشاهده کنیم اصلا کمکی به شما نخواهد کرد. هدف خود را بشناسید و بدانید پس از طی یک دوره آموزش آنلاین باید چه دانشی را کسب کرده باشید و سپس به انتخاب دوره آموزشی که از کیفیت آن اطمینان دارید اقدام نمائید. در هر صورت این را بدانید که مطالب آموزشی زیاد هستند و هر مطلب آموزشی مناسب نیست و ممکن است باعث دور شدن شما از هدف گردد.وبینار، مکانی مناسب برای آموزش آنلایناگر نیاز یه شرکت در دوره آموزشی به صورت آنلاین دارید و یا دانش و حرفه ای دارید که می‌خواهید به صورت آنلاین آموزش دهید، شرکت کردن و انتشار دوره آموزشی بسیار آسان است. وبینار بستری مطمئن و امن را فراهم کرده است تا دانش را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد. تنها چیزی که باید شناسایی کنید، این است؛ دوره به آن علاقه دارید چیست. اکنون وارد وبسایت بشوید و از انواع دوره ها و محتوای آموزشی رایگان و یا ارزان استفاده کنید.

وبینار

وبینار ارائه دهنده محتوای برتر آموزشی

ثبت دوره

وبینار همچنین اقدام به ارائه مدرک معتبر از معتبر ترین و برترین موسسات آموزشی کشور می‌نماید و شما پس از طی دوره آموزشی مدرک معتبر خود را دریافت خواهید کرد.
ما دانش گسترده برای تمامی رشته ها ارائه می‌دهیم و دوره های آموزشی متناسب با محتوای هر رشته ای را برگزار می‌نماید. با هر پلتفرمی که وارد وبسایت بشوید مشکلی برای ارتباط نخواهید داشت، چون وبینار قابلیت ارتباط همزمان برای تمام پلتفرم ها را دارد.
هر روز دوره های جدیدی اضافه می‌شوند که یا رایگان هستند و یا قیمتی بسیار ارزان دارند. در رابطه با دوره‌های آموزشی، این دوره ها توسط بهترین اساتید با دانشی تخصصی مدیریت خواهند شد و دانشی را به شما ارائه خواهند داد که به آن نیاز خواهید داشت.
در ضمن می‌توانید ارزان ترین تعرفه ها را برای انتشار دوره آموزشی مشاهده کنید، هدف ما فراگیری دانش و آموزش بهتر شما و ایجاد بستری امن برای دسترسی به دانش است و نه کسب درآمد در واقع ما به دانش اهمیت می‌دهیم و باور داریم که آموزش دادن، لمس یک زندگی برای همیشه است.

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو