های وبینار

وبلاگ

1 همراه با کارشناسان فنی برتر کشور، با های‌وبینار

همراه با کارشناسان فنی برتر کشور، با های‌وبینار

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره‌های مجازی و رویدادهای آنلاین مجموعه‌ی های‌وبینار، تاثیر بسزایی در ارائه‌ی مطالب گسترده و متنوع فنی داشته است. کاربران این مجموعه با استفاده از دوره‌های این مجموعه از دانش روز و کارشناسان برتر فنی کشور بهره‌مند شده، توانایی کسب مهارت و تجربه‌ی خویش داشته، می‌توانند با مدرک معتبری که این مجموعه از موسسات برتر آموزشی کشور ارائه می‌دهد، ایجاد شغل و درآمدزایی نمایند.

دوره‌های مجازی فنی های‌وبینار، هر لحظه همراه شما!

گسترش روزافزون وب جهان‌گستر، با افزایش محبوبیت وبینارها در دنیا رابطه‌ی مستقیمی داشته است. این نشست‌های آنلاین روز به روز مخاطبین بیشتری را به خود جلب نموده و نقش مهمی در تغییر دنیا ایفا کرده است. تاثیر بسیار این روادید حتی دنیای فنی و مشاغل تکنیکی را نیز تحت الشعاع قراره داده و توانسته تا حد قابل توجهی جایِ دوره‌های حضوری و وقت‌گیر را که گاه در فواصل طولانی و دور از دسترس برگزار می‌شود؛ بگیرد.

 تعامل یک به یک با تامین کنندگان و هم‌چنین مشتریان فعلی و بالقوه، می‌تواند در هر شغلی معجزه کند. وبینارها این امکان را برای مشاغل فراهم می‌آورند که بتوانند دقیقا چنین کاری انجام دهند و آنها را به سوی بهره‌مندی از مزایای مختلفی که در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌کند، سوق می‌دهند. در زمینه‌های فنی و مهندسی، پیشرفت فناوری ارتباطات بسیار موثر بوده و توانسته بسیاری از کارشناسان و متخصصان زمینه‌های مختلف را به هم مرتبط سازد. این روند تاثیر بسزایی در بهبود اطلاعات مردم در سرتاسر جهان داشته است، چرا که تبادل اطلاعات از این طریق صورت گرفته و کارشناسان با به کارگیری روش‌های آسان و در دسترس، می‌توانند دانش ارزشمند خود را با افرادِ دارای عطش یادگیری، به اشتراک گذارند. مجموعه‌ی های‌وبینار نیز با وجود فعالیت گسترده‌ی خود در زمینه‌ی ارائه دانش نوین روز، رویدادهای آنلاین متنوعی را در زمینه‌ی فنی و تکنیکی برای طالبان علم و مهارت تدارک دیده است.

وبینار

 (دوره‌های آنلاین فنی های‌وبینار، مهارت‌های شغلی شما را گسترش می‌دهند.)

وبینار چیست و چه کاربردی می‌تواند در زمینه‌های فنی داشته باشد؟

•سمینارهای مبتنی بر وبِ جهان‌گستر که اصطلاحا Web-based Seminar اطلاق می‌شود، چند سالی‌ست که توانسته‌اند محبوبیت بسیاری در جامعه جهانی پیدا کنند. این رویدادهای آنلاین در جهت به اشتراک گذاری اطلاعات در زمینه‌های متعددی فعالیت می‌نمایند. به طور معمول وبینارها توسط شرکت یا سازمان میزبان برگزار شده و مخاطبین خاصی را پوشش می‌دهند.
• اطلاعات عرضه شده در این نشست‌ها تنوع بسیاری داشته و زمینه‌های گوناگونی را هدف قرار می‌دهد. شرکت کنندگانِ این سمینارها، می‌توانند با استفاده از رایانه، تلفن‌های همراه هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و... خود در وبینار شرکت کرده و دسترسی به آموزش‌های این دوره‌های مجازی داشته باشند. از آن‌جایی‌که مردم به طور فزاینده‌ای از خدمات اینترنتی بهره می‌برند، به همان میزان جمعیت در حال پیشرفتِ دانش و مهارت خود، از طریق این دوره‌ها هستند.
• اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این نشست‌ها، شامل دروس و مباحثی هستند که با استفاده از فایل‌های چندرسانه‌ای، انواع ویدیو کلیپ‌ها، پاورپوینت‌ها، صفحات وب و... ارائه می‌شوند. نکته‌ی مهم این است که پس از هر جلسه شرکت کنندگان توانایی دانلود فایل کامل جلسات و فایل‌های به اشتراک گذاشته را دارند. به این طریق، توانایی مرور چندباره‌ی مطالب را پیدا نموده، مطالب را عمیق و مفهومی در ذهن خود حک می‌نمایند.
• سمینارهای حضوری در زمینه‌ی فنی تا به حال با مشکلات متعددی رو به رو بوده‌اند که می‌توان به عنوان نمونه وقت‌گیر بودن، طی نمودن فاصله‌ی طولانی برای رسیدن به جلساتِ این سمینارها و در بسیاری از موارد، عدم امکان مخاطب برای شرکت در بحث و انجام فعالیت عملی اشاره کرد. از سویی فرا رسیدن دوران قرنطینه‌ی کرونا و گسترش این پاندمی، برگزاری بسیاری از این نشست‌ها را غیر ممکن نموده است. شرکت کنندگان سمینارهای فنی آنلاین نه تنها قادر به بهره گیری از مطالبی جامع و کاملی که توسط کارشناسان خبره ارائه می‌گردد؛ خواهند بود، بلکه محدودیت زمانی و مکانی را نیز پشت سر می‌گذارند.
• عدم وجود محدودیت مکانیِ این وبینارها، افراد بسیاری را به سوی برگزاری دوره‌های آنلاین برای نشر دانش و مهارت‌های خود فراخوانده و تشویق نموده است. برگزاری دوره‌های حضوری و عملی این سمینارهای فنی معمولا انرژی و هزینه‌های گزافی در بر دارد. دوره‌های مجازی فنی می‌تواند بار سنگین این هزینه‌ها را از دوش شرکت کنندگان و میزبانان این رویدادهای آنلاین، تا حد قابل توجهی بردارد. شرکت کنندگان حتی با وجود فواصل طولانی نیز می‌توانند در این نشست‌ها شرکت نموده، از تجربه‌ی اساتید بهره‌مند گردند و بر مهارت‌های خود بیفزایند.
• یادگیری مهارت‌ها، علاقمندی بسیاری از افراد جامعه را برانگیخته است و برگزاری وبینارها توانسته تا حد زیادی، دایره‌ی مهارت‌های فنی افراد را گسترش دهد. با افزایش وبینارهای آنلاین، شرکت‌های میزبان تلاش خود را برای ارائه‌ی اطلاعاتی گسترده‌تر و به شیوه‌های خلاقانه‌تر، بیشتر نموده‌اند تا فهم مطالب را آسان کرده، برای مخاطبین در کمترین مدت زمان، بیشترین بازده یادگیری را فراهم کنند. مجموعه‌ی های‌وبینار نیز با به کارگیری مبتکرانه‌ترین شیوه‌های ارائه مطالب و بهره از متخصصان چیره‎‌دست و با تجربه، توانسته است گام‌هایی سربلند در مسیر عرضه‌ی جلسات آنلاین با بالاترین راندمان، بردارد.

وبینار

(دانش فاقد حد و مرز است و های‌وبینار در جهت گسترش هر چه بیشتر آن مبادرت می‌ورزد.)

چه مزایایی، به دوره‌های مجازی های‌وبینار برتری می‌بخشد؟

• رویدادهای آنلاین فنیِ مجموعه‌ی های‌وبینار، علاوه بر بهره‌مندی از کارشناسان و متخصصان ویژه و حاذق، به شرکت کنندگان دوره‌های مجازی فنی خود، مدارکی از معتبرترین موسسات آموزشی کشور اعطا می‌نماید.
• شرکت کنندگان دوره‌های آنلاین های‌وبینار می‌توانند با دریافت مدارک خود، کارآفرینی نموده و در زمینه‌های مختلف شروع به فعالیت و کسب درآمد کنند. به علاوه از آن‌جایی‌که های‌وبینار در جهت انتقال کامل مفاهیم مبادرت بسیار می‌ورزد، کاربران دوره‌های آنلاین این مجموعه، می‌توانند در مباحث و مبادله‌ی اطلاعات خود با سایر حاضرین این جلسات شرکت نمایند. با توجه به اینکه شرکت در مباحث آنلاین به نسبتِ جلسات حضوری بسیار آسان‌تر است، قدرت ارتباطی شرکت کنندگان نیز بهبود یافته، اطلاعات را عمیق‌تر به ذهن می‌سپارند.
• این مجموعه، مانع سرعت پایین اینترنت را تا حدود زیادی از میان برداشته است. شرکت کنندگان این دوره‌ها می‌توانند حتی با وجود سرعت اینترنت 50 الی 250 کیلوبایت بر ثانیه نیز از خدمات آنلاین و وبینارهای این مجموعه بهره‌مند گردند.
• شرکت کنندگان سمینارهای آنلاین مجموعه‌ی های‌وبینار، به فایل دوره‌ها دسترسی کامل داشته و می‌توانند از فایل‌های به اشتراک گذاشته در هر جلسه نیز برخوردار گردند.
• دوره‌های مجازی های‌وبینار، رایگان یا به ارزان‌ترین قیمت برگزار می‌شوند تا تمامی شرکت کنندگان استطاعت ملحق شدن به خیلِ حاضرین وبینارهای این مجموعه را داشته باشند.
• از دیگر ویژگی‌های این مجموعه را می‌توان به عرضه‌ی به روزترین دانش جهانی، به کارگیری روش‌های نوین ارائه مطلب و مباحث گسترده با ابزارهای متنوع آموزشی، اشاره نمود که تاثیر بسیاری در یادگیری و کارآمدی اطلاعات منتشر شده دارد.

وبینار

(کارشناسان فنی برتر کشوری را با های‌وبینار به خانه‌ی خود ببرید!)

کسب درآمد از طریق های‌وبینار؟


کارشناسان و متخصصان آزموده و مجرب در زمینه‌های مختلف فنی نیز می‌توانند مهارت‌ها و دانش خود را از طریق های‌وبینار، با جمعیت گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان مهارت‌دوستِ های‌وبینار، در میان بگذارند و کسب درآمد کنند. برای شرکت در دوره‌های های‎وبینار، تنها کافی‌ست با ثبت‌نام در دوره‌های این مجموعه، به جمعیت عظیم کاربران های‌وبینار بپیوندید. آغوش علم همواره به روی شما باز است، می‌توانید با بهره‌مندی از خدمات و دوره‌های مجازی فنی این مجموعه، برای خود کسب درآمد کرده و راه پیشرفت خود را هموار نمایید.

sabt_dore همراه با کارشناسان فنی برتر کشور، با های‌وبینار

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو