های وبینار

وبلاگ

1 آموزش مهارت‌های کارآفرینی تخصصی را به های‌وبینار بسپارید!

آموزش مهارت‌های کارآفرینی تخصصی را به های‌وبینار بسپارید!

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دوره‌های مجازی تخصصی یادگیری مهارت‌های کارآفرینی در های‌وبینار، رایگان یا ارزان بوده و همین امر، توجه بسیاری از دانش‌دوستان را به خود جلب نموده است. این مجموعه با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان مجرب و کارآزموده‌ی امر آموزش مهارت‌های کارآفرینی و ارائه‌ی خدمات نوین و به روز، قصد گشودن هرچه بیشتر درهای علم و پیشرفت به روی تمام هموطنان گرامی ایرانی دارد.

آیا من هم با وبینار می‌توانم کارآفرین شوم؟


توسعه‌ی تجارت‌های آنلاین و گسترش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره، نقش بسیاری در افزایش قابل توجه شرکت کنندگان وبینارها داشته است. دنیای مجازی جایگزین بسیاری از فعالیت‌های روزمره‌ی ما شده و درصد بالایی از امور زمان‌بر و وقت‌گیر، با به کارگیری شیوه‌های آنلاین تسهیل شده است. بی شک این روند، زمینه‌های گسترده و ابعاد مختلفی از زندگی را در بر گرفته و بر آن تاثیر می‌گذارد. از جمله‌ی تاثیرات روزافزون دنیای مجازی بر زندگی را می‌توان محبوبیت بسیار دوره‌های مجازی در جامعه‌ی جهانی نامید.
هر روز، به طور میانگین، هزاران وبینار در سرتاسر جهان و به منظورهای متفاوتی برگزار شده، حجم عظیم و گسترده‌ای از اطلاعات را مبادله می‌نمایند. در زمینه‌ی کارآفرینی، نشست‌های آنلاین بسیار مفید عمل کرده و توانسته نمره‌ی قبولی را در زمینه‌ی تولید مشاغل جدید و گسترش حمایت از استارت‌-آپ‌ها دریافت کنند. وبینارها ابزار قدرتمندی در زمینه‌ی تجاری هستند. در جهان امروز، بسیاری از تجارت‌های حاصل از کارآفرینی، با رویدادهای آنلاین مطرح شده، به مرحله‌ی ترقی، پیشرفت و بازدهی می‌رسند. مجموعه‌ی های‌وبینار نیز با به کارگیری این روش‌های مدرن سعی در بهبود و ترقی ایده‌های شما و تشویق تمام اقشار جامعه به کارآفرینی، دارد.

وبینار ، دوره های مجازی

(برگزاری دوره‌های مجازی آموزش کارآفرینی، اهمیت بسزایی در افزایش کاربران وبینار داشته است.)

وبینار چیست و چه مزایایی در جهت کارآفرینی دارد؟


• چند سالی‌ست که وبینارها عضو ثابت ابزارهای آموزش آنلاین شده‌اند. با گسترش پاندمی کرونا و قرنطینه‌ی دسته‌جمعی، این امر شدت یافته و خیلِ عظیمی از مردم، تدریس آنلاین و مهارت اندوزی از طریق ساختارهای اینترنتی را ترجیح می‌دهند. وبِ جهان‌گستر، امروزه در تمام منازل و میان تمام خانواده‌های اقصی نقاط جهان رخنه نموده است. وبینار که سمیناری مبتنی بر وب است و گاه آن‌ را Web-based Seminar نیز می‌نامند، شبکه‌ای گسترده از دوره‌های مجازی پیشرفته را شامل می‌شود. این دوره‌ها به شیوه‌های گوناگون و با بهره‌گیری از به روز ترین تجهیزات آموزشی، بیشترین مطالب را با راندمان بالای یادگیری به شرکت کنندگان ارائه می‌دهند. این روادید آنلاین، به خصوص در چند ماه گذشته، به اصلی‌ترین ماده آموزشی برای دانش‌آموزان و به ویژه دانشجویان تبدیل شده است. این ابزار حد و مرزی از نظر موضوع نداشته و زمینه‌های گسترده‌ای را در بر می‌گیرد. شما حتی در جهت تولید حرفه‌ای برای تجارتتان و یا برای جذب مخاطبینِ آنلاین، به منظور گسترش تجارت خود، می‌توانید از کارشناسان آزموده و مجرب این مجموعه بهره جویید.
• می‌توان با استفاده از تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و رایانه این جلسات را دنبال نمود.
• در این روادید آنلاین نه تنها از داده‌های چند رسانه‌ای مانند ویدیو، عکس، پاورپوینت، صفحات وب و... استفاده می‌شود؛ بلکه در جهت کاربردی بودن مطالب و آموزش هر چه عمیق‌تر و بهتر، از روش‌های نوین و خلاقانه‌ی ارائه‌ی مباحث، بهره گرفته می‌شود.
• این دوره‌های مجازی، به طور معمول توسط شرکت یا نهاد میزبان برگزار شده و جامعه‌ی خاصی از افراد را هدف قرار می‌دهند. دروس این رویدادها، به شیوه‌های مختلفی توسط مجریان یا سخن‌رانان منتشر می‌گردند.
•شرکت کنندگان این رویداد آنلاین قادر به بحث و گفت و گو با ارائه‌دهندگان مطالب هستند. به این طریق نه تنها قادر خواهند بود سوالات مرتبط با مبحث را از اساتید خود بپرسند، بلکه با شرکت در مباحث آنلاین در تقویت تکلم و گسترش روابط آنلاین خود نیز می‌کوشند.
وبینارها گاه به صورت کارگاه‌های آموزشی و جلسات مباحثه‌ی بصری و شنیداری، و گاه تنها شنیداری تشکیل می‌شوند. این جلسات با ایجاد تعاملی دو طرفه میان تامین کنندگان و همچنین مشتریان بالقوه‌، سعی در فراهم ساختن زمینه برای پیشرفت مشاغل نوپا دارند. در چنین شرایطی، دوره‌های نشست آنلاین مسیر را برای توسعه‌ی مشاغل استارتاپی، هموار می‌نماید و ذهنیت شرکت کنندگان را نسبت به کارآفرینی شکل می‌دهند.
• این دوره‌های آنلاین نه تنها در هزینه و زمان صرفه جویی می‌نمایند، مانعِ "فاصله" را برطرف نموده، باعث افزایش ارزش تجاری می‌گردند. روادید مجازی به مجریان این امکان را می‌دهد که از هر نوع سندی مانند انواع پادکست‌ها، فیلم‌ها و سایر اسناد بهره گرفته و فضای با آرامش خاطر و یادگیریِ به مراتب بهتری خلق نمایند.
• دوره‌های مجازی، در هر زمینه‌ای که برقراری ارتباط با مخاطبین، یک عامل اساسی در موفقیت شخصی یا شغلی باشد، مفید هستند. چرا که مستقیم شما را به گروه مد نظرتان متصل می‌سازند و به این وسیله با شبکه‌ی گسترده‌ای از خریداران و سرمایه‌‎گذاران در ارتباط خواهید بود.
•درست مانند یک سمینار، این نشست‌ها به کسب وکار‌های تازه‌کار کمک می‌کنند تا گروه گسترده و متنوعی از مردم را گرد آن بیاورند. این گردهمایی‌ها را در اپلیکیشن‌های متنوعی می‌توان مهیا نمود. مجموعه‌ی های‌وبینار یکی از کلیدی‌ترین محل‌ها برای پیدا کردن مشتری و گردهمایی مردم در جهت تقویت نیروی کارآفرین است.
• یکی از تفاوت‌های وب‌کَست‌ها و وبینارها را می‌توان در "زنده" بودن وبینارها جست. این سمینارها به هیچ وجه از پیش ضبط شده نیستند و زنده اجرا می‌شوند.
•شما هر جایی که باشید، با شرکت در دوره‌های مجازی سمینارها تا حدود قابل توجهی در هزینه‌ها و زمانِ گران‎قدر خود صرفه جویی می‌نمایید.
• گسترش و محبوبیت روزافزون این برنامه‌ها، توانسته است فضای رقابت آمیزی در این زمینه ایجاد نماید. به این وسیله بسیاری از شرکت‌های برگزار کننده‌ی این دوره‌ها، در جهت ارائه‌ی جامع مطالب کوشیده و سعی در عرضه‌ی اطلاعات به شیوه‌های مبتکرانه‌تر و مدرن‌تر دارند. مجموعه‌ی های‎وبینار نیز همواره سعی نموده در زمینه‌ی کارآفرینی، از بهترین اساتید آموزشی بهره جسته و همگام با شرکت‌کنندگان، در مسیر موفقیت، پیشرو گردد.

وبینار

(برگزاری دوره‌های مجازی آموزش کارآفرینی، اهمیت بسزایی در افزایش کاربران وبینار داشته است.)

فواید بهره‌مندی از کلاس‌های کارآفرینی های‌وبینار


های‌وبینار با به کارگیری اساتیدی مجرب در زمینه‌ی کارآفرینی و بهره‌مندی از به روزترین دانش‌ها و اطلاعات جهان، سعی در جلب رضایت همیشگی شما کاربر گرامی داشته است. این مجموعه برترین اساتید آموزشی کشور را به کار گرفته و مدارک اعطا شده‌ی آن از معتبرترین آموزشگاه‌های کشور مهیا می‌شود.
• مجموعه‌ی های‌وبینار، دوره‌های مجازی خود را به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه‌ی ممکن به انجام می‌رساند. به خصوص در زمینه‌ی کارآفرینی که فرد در حالت عادی می‌بایست هزینه‌های گزافی در جهت شرکت در سمینارهای حضوری متحمل شود، وبینارها را می‌توان مناسب‌ترین گزینه نامید.
• شما در هر زمان و مکانی که هستید می‌توانید از کلاس‌های مجازی کارآفرینی این مجموعه بهره گیرید و بارها فایل ضبط شده‌ی جلسات را مرور نمایید. به علاوه تمامی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در این نشست‌ها برای شرکت کنندگان ارسال می‌گردد. برخلاف گذشته که افراد مسافتی بسیار طولانی در جهت رسیدن به سمینارهای حضوری طی می‌نمودند؛ حال با به کارگیری وبینارها این موانع از سر راه برداشته شده است.
• شما با کمترین بازه‌ی سرعت اینترنت، حتی 50 الی 250 کیلوبایت بر ثانیه نیز می‌توانید با کیفیت مطلوب از دوره‌های مجازی های‌وبینار استفاده نمایید.
• تنها با ثبت‌نام کردن در های‌وبینار می‌توانید از خدمات منحصر به فرد این مجموعه بهره‌مند شده، در دوره‌های مجازی متنوع آن شرکت نمایید.

وبینار ، سمینار


(مجموعه‌ی های‌وبینار، مدارکی معتبر از موسسات عالی آموزشی کشور به دوره‌دیدگان تقدیم می‌نماید.)


آیا من نیز می‌توانم از طریق های‌وبینار کسب درآمد کنم؟


کارشناسان و متخصصان حوزه‌ی کارآفرینی می‌توانند با به کارگیری های‌وبینار، کلاس‌های آنلاین تشکیل داده و کسب درآمد کنند. یادگیری مهارت‌های گوناگون نه تنها برای سلامت جسمی و فکری مناسب است، بلکه موجب افزایش شهامت، دایره‌ی اطلاعات و دانسته‌های فردی در جهت شروع کار جدید نیز می‌گردد. شما نیز می‌توانید به خانواده‌ی پرجمعیت های‌وبینار بپیوندید.

sabt_dore آموزش مهارت‌های کارآفرینی تخصصی را به های‌وبینار بسپارید!

 

 

سلام، به های وبینار خوش آمدید، چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟

Close and go back to page

تماس با ما

شعبه مرکزی: تهران، مجیدیه شمالی، خیابان شهید مولوی، خیابان ملکنده، پلاک ۲۱

شعبه پارک علم و فناوری تربیت مدرس: تهران، انقلاب، خیابان کارگر شمالی،‌ خیابان گردآفرید، تقاطع بلوار هیئت، پلاک ۱۵، واحد ۵۰۱

شعبه شمال شرق: تهران، خیابان پاسداران، خیابان دولت، خیابان اخلاقی، خیابان مطلبی نژاد، کوچه خیام، پلاک ۱، واحد یک  

۰۲۱-۷۸۱۴۶

info@tehranlms.ir 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی فرسا می باشد, © 2020
ایجاد شده توسط گروه تهران ال ام اس

جستجو